Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem SV 650 to był (i miejmy nadzieję że będzie) fajny motorek. Jednak w tym nowym modelu pasowała by wersja z owiewką taką jak w DL650 oraz jakiś solidny uchwyt wokół tylnego siedzenia (taki w kształcie litery U) gdyż znacznie by ułatwił sprawy garażowo-parkingowe a pasażer miał by się czego trzymać. Bo przecież to motocykl codziennego użytku więc musi być praktyczny. W tej nowej wersji nie podoba mi się ten system "ułatwiający rozruch" i deska rozdzielcza niczym smartfon wklejony w tą mini owiewkę. Wolę bardziej klasyczne zegary coś na wzór bandita 1250 albo DL650 a rozrusznik powinien kręcić tyle ile ja chcę a nie aż moto zapali albo coś padnie. W starszych wersjach miałem problem z wyborem kupić wersję bez owiewki, siedzieć prosto i zmagać się z wiatrem czy kupić S i leżeć na moto z uwagi na niską kierownicę (nie nadaje się do miasta i nie lubię takiej pozycji).
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza